Бош Сервис Лидер

Новости

16.2.2016

Системи паливного впорскування, ABS, ESP, датчики

Штутгарт і Ренінген, Німеччина – У 2015 році компанія Bosch відкрила новий дослідний центр у Ренінгені, в районі Штутгарта. Компанія інвестувала понад 300 млн євро у будівництво центру і створила 1700 робочих місць у сучасному та надихаючому робочому середовищі. Наукові дослідження та розробки Bosch пов’язані не тільки з інноваційними продуктами, але і з постійним удосконаленням виробничих процесів. Завдяки такому підходу ім’я компанії пов’язане із багатьма інноваціями, розробка яких почалася ще у 1886 році, відразу після її заснування. Нижче наведено низку найважливіших інновацій, створених Bosch:

1902. Система запалювання високої напруги на основі магнето та свічок запалювання

Влітку 1901 року Роберт Бош передав своєму колезі Готтлобу Хонольду короткий опис проекту розробки системи запалювання від магнето високої напруги, де іскра виникала між електродами свічки. Через кілька місяців Хонольд надав розроблену систему. Магнето нової конструкції за допомогою двох котушок генерувало високу напругу, достатню для розряду у свічці запалювання. Цей історичний винахід і дотепер використовується у конструкції автомобілю. Бензинові двигуни внутрішнього згорання досі працюють із високовольтною системою запалювання.

Протягом десятирічь Bosch приділяв особливу увагу вдосконаленням системи запалювання. Наразі дбаючи про навколишнє середовище, компанія виробляє сучасні системи запалювання, що відповідають чинним нормативам рівня шкідливих викидів і цільових показників паливної ефективності.

1927: Системи впорскування дизельного палива для комерційних автомобілів

Приблизно у 1920 році експерти покладали більше надій на дизельний двигун як основну силову установку майбутнього. Компанія Bosch швидко усвідомила небезпеку такої тенденції: дизельні двигуни не потребували системи запалювання, яка була важливим продуктом компанії у ті часи. Розвиток дизельних двигунів ставив під загрозу існування компанії. Тому 1922 року Bosch почав розробку паливних насосів високого тиску (ПНВТ) для роботи дизельних двигунів. Перша дизельна вантажівка була зроблена у Німеччині 1924 року, що дозволило інженерам перевірити нові насоси у робочих умовах. Компанія Bosch розпочала виробництво ПНВТ і форсунок для вантажівок 30 листопада 1927 року. Наразі дизельні двигуни, які використовуються на комерційному транспорті, не можуть обійтися без сучасних систем впорскування дизельного палива. Майже 100% усіх вантажних автомобілів по всьому світу працюють на дизельному паливі. У легковому сегменті в Європі цей показник становить близько 50% усіх нових автомобілів. Компанія Bosch залишається одним із провідних світових постачальників систем впорскування для дизельних автомобілів, у тому числі високоефективних систем Common Rail.

1967: Електронна система розподілу впорскування Jetronic для бензинових двигунів

У 1959 році компанія Bosch почала розробку для бензинових двигунів системи впорскування палива з електронним управлінням. Система, що отримала назву Jetronic, була запущена у виробництво 1967 року, ставши першою серійною бензиновою системою впорскування у світі. Наразі без електронно-керованої системи впорскування не обходиться жоден сучасний автомобіль. Системи безпосереднього впорскування бензину продовжують інтенсивно розвиватися.

1978: Антиблокувальна система ABS

Історія успіху ABS розпочалася 1978 року із запуском виробництва першої антиблокувальної системи з електронним управлінням для всіх чотирьох коліс легкового автомобіля. Над створенням системи інженери Bosch працювали протягом дев’яти років. Їх новаторський технічний підхід покладений в основу всіх сучасних систем управління гальмами. При блокуванні коліс ABS знижує тиск у гальмівній системі та створює його заново - і так до 40 разів на секунду. Система дозволяє зберігати короткий гальмівний шлях навіть на слизьких поверхнях, при цьому, автомобіль залишається керованим. Сьогодні продаж нових моделей автомобілів в країнах ЄС можливий тільки у тому випадку, якщо до списку їх оснащення входить ABS. Європейський Союз також авторизував розроблену Bosch систему ABS як обов'язковий елемент конструкції всіх нових мотоциклів, що надходять у продаж з початку 2016 року. З 1978 року понад 190 000 000 систем ABS були виготовлені компанією Bosch.

1995: Масове виробництво мікроелектромеханічних датчиків (MEMS)

У 80-х роках минулого століття компанія Bosch працювала над створенням датчиків нового типу – із меншими габаритами, більшою надійністю і більш високою енергоефективністю. Причиною цікавості компанії до цієї галузі стала потреба у більш ефективному зборі даних про роботу систем автомобілів, які дедалі ускладнювалися. Процес під назвою «вологе травлення», що раніше використовувався у виробництві датчиків, виявився непридатним для виробництва нових мініатюрних компонентів. Дослідницька група Bosch винайшла новий технологічний процес - «плазменеве травлення», наразі відомий у промисловості як «процес Bosch». Розпочавши масове виробництво мікроелектромеханічних датчиків 1995 року, компанія Bosch заклала перший камінь у фундамент цієї сучасної технології. Зараз вона застосовується у датчиках прискорення, відхилення від курсу руху, масової витрати повітря, тиску, стану навколишнього середовища, а також у мікрофонах. За 13 років з моменту старту виробництва компанія виготовила понад 1 млрд датчиків MEMS-типу. Наразі на сучасному підприємстві у Ройтлінгені, неподалік від Штутгарту, підрозділ автомобільної електроніки Bosch виробляє таку ж кількість датчиків менше ніж за рік. Понад 4 млн датчиків виготовляється щодня. Основний асортимент - мініатюрні датчики товщиною від одного до чотирьох міліметрів. Bosch є провідним світовим постачальником датчиків MEMS.

1995: Електронна система стабілізації ESP

Ґрунтуючись на свідченнях датчиків, ESP 25 разів на секунду порівнює реальний напрямок автомобіля із напрямком, заданим водієм за допомогою керма. Якщо аналіз даних показує, що управління автомобілем виходить з-під контролю і є високий ризик розвитку аварійної ситуації (наприклад, занос), ESP негайно втручається у процес управління. Знижуючи крутний момент двигуна і вибірково пригальмовуючи окремі колеса, система допомагає водієві стабілізувати автомобіль і запобігти заносу. З моменту виходу на ринок у 1995 році ESP дозволила запобігти 190000 нещасних випадків на дорозі і зберегти понад 6000 життів по всій Європі. У країнах Європи понад 80% всіх нових автомобілів наразі оснащені цією системою безпеки, в той час як у всьому світі цифра становить близько 60%. Bosch є провідним світовим постачальником систем ESP й у поточному році святкує круглу дату: 150 млн систем ESP, випущених за 20 років виробництва.

Бош Авто Сервис "Лидер" © 2010-2011г.
Создание сайта web-агентство Flabers